De kracht van vertalingen bij Google Ads campagnes: boost je bedrijf naar wereldwijd succes | SIGV Coöperatie
Tolken en vertalen met een
maatschappelijke doelstelling
Selecteer een pagina

Wat zijn de kosten?

    VertalingTolkdienst

    Mijn taal staat er niet tussen

    Bel mij terug

    Wat zijn de kosten?

      VertalingTolkdienst

      Mijn taal staat er niet tussen

      Bel mij terug

      De kracht van vertalingen bij Google Ads campagnes: boost je bedrijf naar wereldwijd succes

      Wilt u meer klanten bereiken? Dan maakt u ongetwijfeld gebruik van Google Ads campagnes. Met deze marketingcampagnes zorgt u er immers voor dat u een groter publiek bereikt, welke u aanspoort om acties te ondernemen. Denk aan het verkopen van een bepaald product, het aanbieden van de diensten of het promoten van een bepaalde actie die uw bedrijf op dat moment heeft. Alleen is het steeds belangrijker geworden om ook buiten de landgrenzen te kijken. Hier komen andere talen aan te pas. Maar wat is dan de kracht van de vertalingen bij Google Ads campagnes? En wat is hier allemaal voor nodig?

      De rol van het internet

      Het internet is een groot onderdeel van de bedrijfsvoering. Vrijwel iedereen ter wereld maakt gebruik van het internet voor het opzoeken van producten en diensten of het verkrijgen van meer informatie. Uw bedrijf moet daarom ook gebruik maken van een groot aantal platformen voor het behalen van successen. Google Ads spelen hierbij een cruciale rol, vanwege de bereikbaarheid die u hiermee kunt vergroten. In plaats van een tolk inhuren voor een reclamevideo, kunt u ook online een groot aantal vertalingen verspreiden van uw campagnes onder een breder publiek.

      Een grotere doelgroep bereiken

      Maar wat is dan de kracht van deze vertalingen precies? Als u bijvoorbeeld een vertaler van Nederlands naar Duits inschakelt, bereikt u niet alleen de mensen die Nederlands spreken, maar ook de Duitse buren. U kunt hiermee uw doelgroep aanzienlijk vergroten. Daarbij vertaalt u niet alleen de boodschap die u wilt overbrengen, maar kunt u de campagne aanpassen aan de cultuur. Uw doelgroep is hiermee sneller geneigd om de producten aan te schaffen bij uw bedrijf en een concurrent in de omgeving achterwege te laten.

      Niet alleen de taal is een aspect waarmee u een grotere doelgroep behaalt, ook is er meer betrokkenheid en relevantie in uw Google Ads campagnes te vinden. Bij het omzetten van een tekst naar een andere taal past u de relevantie helemaal aan het land aan waar u uw pijlen op heeft gericht. U zorgt hiermee voor meer betrokkenheid bij de advertenties. Een goed vertaalbureau onderzoekt daarom welke relevantie nodig is om deze successen te behalen, zodat u direct een goede start heeft als internationaal bedrijf.

      Optimalisatie maakt het verschil

      Hoewel u vooral wilt dat uw doelgroep zich gehoord voelt met uw Google Ads campagnes draait het ook om gevonden worden in de zoekmachines. Iedereen voert zoekopdrachten uit in hun eigen taal. Een standaardvertaling zal daarom geen hogere vindbaarheid in de zoekmachines opleveren. Een tolk kan u helpen bij het opstellen van veelgebruikte woorden in een bepaalde taal, waarna het zoekwoordenonderzoek u steeds meer in de goede richting kan duwen. Door de lokale zoekopdrachten aan te houden, zorgt u voor meer potentiële klanten en een hogere positie in de zoekresultaten.

      De betrouwbaarheid van het bedrijf vergroten

      Uiteraard spendeert u niet alleen geld aan het inschakelen van een professional voor het hoger in de zoekresultaten verschijnen en het verkrijgen van meer relevantie in uw campagnes. U wilt ook de naam van uw bedrijf verbeteren voor een groot succes. De betrouwbaarheid groeit al als uw advertentie in de taal opgesteld is die in een bepaalde regio wordt gesproken. De eerste stap naar succes is hiermee al gezet. Door dan ook de cultuur te respecteren, kan uw betrouwbaarheid alleen maar groeien. Hoe betrouwbaarder uw bedrijf overkomt op de buitenwereld, hoe groter het succes uiteindelijk is.

      Ontdek uw eigen groei

      Heeft u uw Google Ads campagnes opgesteld en wilt u uw successen testen? Dan kunt u de campagnes direct lanceren. Door deze via verschillende kanalen te verspreiden, bereikt u een grote doelgroep in verschillende landen. U gaat merken dat de conversieratio verhoogt. Mensen klikken via de advertentie op de links naar uw website en schrijven zich bijvoorbeeld in voor de nieuwsbrief. Uiteindelijk schaffen ze ook uw producten en diensten aan. De vertaalde campagnes dragen daarom wel degelijk bij aan het succes dat uw bedrijf behaalt.