Advertentie vertalen naar Engels
Tolken en vertalen met een
maatschappelijke doelstelling
Selecteer een pagina

Wat zijn de kosten?

    VertalingTolkdienst

    Mijn taal staat er niet tussen

    Bel mij terug

    Wat zijn de kosten?

      VertalingTolkdienst

      Mijn taal staat er niet tussen

      Bel mij terug

      Tolk Pools

      Advertentie in het Engels

      Overal ter wereld worden advertenties verspreid om lezers te verleiden, inspireren, activeren en informeren. Via advertenties worden vaak producten en diensten gepromoot en er is veel concurrentie op dit gebied tussen bedrijven. Het is belangrijk om van uw advertentie de juiste vertaling te maken, zodat lezers ook de juiste informatie binnenkrijgen om hier vervolgens op te acteren. Een pakkende advertentie is tevens essentieel om de concurrentie af te troeven en een internationale impact te maken. SIGV Coöperatie kan u hierbij helpen door u te voorzien van een kwalitatief hoogwaardige vertaalde advertentie om uw boodschap op de juiste manier over te brengen.

      Wat is het doel van een advertentie?

      Een advertentie is een vorm van reclame en is bedoeld om lezers te verleiden tot een specifieke actie. Zo’n publicatie kan als doel hebben om mensen te overtuigen om een product te kopen of deel te nemen aan een bepaalde actie. Vaak wordt er via deze vorm van reclame een product of dienst gepromoot, maar er zijn ook advertenties die geen winstoogmerk hebben. Dit soort advertenties kunnen bijvoorbeeld dienen om de lezer ergens over te informeren, bijvoorbeeld over gezonde leefstijlkeuzes. Advertenties worden tevens ingezet voor het aankondigen van een bijzondere gebeurtenis, zoals het overlijden van een persoon.

      Soorten advertenties

      Er zijn allerlei soorten advertenties, waarbij een aantal soorten frequent onderscheiden worden. Zo is er de linkadvertentie met als doel het genereren van kliks op een link in een advertentie. Dit soort links leiden vaak naar blogartikelen of een website en zorgen op deze manier voor verkeer op websites, wat weer zorgt voor naamsbekendheid van een bedrijf of organisatie. Er zijn ook video-advertenties, waarmee op een opvallende manier aandacht getrokken wordt voor een merk of product. Meestal blijven bezoekers namelijk langer hangen bij een video dan bij statige tekst of afbeeldingen.

      Een andere soort advertentie is de carrouseladvertentie. Hiermee worden binnen een advertentie meerdere afbeeldingen getoond. Het voordeel hiervan is dat er meerdere producten in passen en ontwerpen kunnen gemakkelijker worden uitgelegd. De canvasadvertentie is vergelijkbaar en is een uitklapbare advertentie. Hier rolt een aparte pagina uit wanneer gebruikers de advertentie openen. Op deze manier kan in een advertentie meer informatie gegeven worden.

      Een actieadvertentie wordt gebruikt om gebruikers aan te sporen tot actie, zoals het doen van een aankoop of zich ergens registreren. Er staat een duidelijke call-to-action in en is specifiek bedoeld voor gebruikers die producten en diensten al kennen. Tot slot worden leadadvertenties ingezet om informatie over klanten te verzamelen. Dit is mogelijk door een advertentie te linken aan een formulier. Deze soort wordt veel gebruikt voor het promoten van nieuwsbrieven, waarbij geïnteresseerden zich gelijk kunnen aanmelden via de advertentie.

      Waarom een advertentie laten vertalen?

      Bij het lanceren van een advertentiecampagne is het belangrijk om rekening te houden met cultuurverschillen. Advertenties die het in Nederland bijvoorbeeld heel goed doen, hoeven niet hetzelfde effect te hebben in het buitenland. Daarom is het belangrijk om de doelgroep goed in kaart te brengen om aan de hand hiervan de juiste vorm van communicatie te kunnen aanbieden. Dit kan betekenen dat u uw advertentie het beste kunt laten vertalen. Hierbij kan een van onze tolken Engels u helpen en adviseren om het beste resultaat te behalen.

      Wij beschikken namelijk over allerlei ervaren en beëdigde vertalers en tolken die de taal en cultuur van uw doelgroep door en door kennen. Zij kunnen daardoor de beste keuzes maken en doeltreffende vertalingen maken. Zo maakt u echt indruk op uw doelgroep en komt uw boodschap correct over. Dit is een belangrijk onderdeel van het doorvoeren van een internationale campagne. We kunnen u hierbij ook helpen bij keyword research en adviseren u nog op andere gebieden om een effectieve advertentie en campagne te ontwikkelen.

      Overigens bent u niet beperkt tot het vertalen naar Engels bij ons doordat wij een uitgebreid aanbod aan taalmogelijkheden hebben. Maak bijvoorbeeld gebruik van onze tolk Duits of tolk Turks of kies voor een andere taal om uw advertentie naar te laten vertalen.

      Uw advertentie laten vertalen door SIGV Coöperatie

      Bij SIGV Coöperatie kunt u eenvoudig en snel uw advertentie laten vertalen voor verschillende platformen. Wij beschikken als vertaalbureau Engels over ervaren en erkende vertalers Nederlands Engels die vertalen voor onder andere de platformen Facebook, Markplaats en LinkedIn. Vraag vrijblijvend een offerte bij ons aan via de website en dan maken we een passende overeenkomst. Aarzel ook niet om contact met ons op te nemen in het geval van vragen of opmerkingen.

      Geniet bij ons in ieder geval van de volgende voordelen op het gebied van vertalen:

      • Wij beschikken over de enige tolken en vertalers in Nederland die door de overheid erkend zijn als specialisten op het gebied;
      • zij hebben jarenlange ervaring met het bemiddelen voor de overheid;
      • wij hebben geen winstoogmerk en u krijgt niet te maken met overhead kosten;
      • er is de mogelijkheid tot een videotolk, waarbij de identificatie via een documentscanner verloopt;
      • we vertalen en bemiddelen naar meer dan 250 talen;

       

      Spoedvertaling

      Heeft u met spoed een vertaling van uw advertentie nodig? Doe dan bij ons een spoedaanvraag om prioriteit te verkrijgen en nog sneller uw vertaling afgeleverd te hebben. Bel of e-mail ons met het onderwerp “spoed advertentie” en stuur gelijk de te vertalen advertentie mee. U kunt ons dan uitleggen op welke termijn u de vertaling binnen wilt krijgen en in welke taal. Vervolgens stellen wij een offerte op, waarbij we kijken of de aangevraagde deadline haalbaar is. Wanneer u akkoord gaat met de opgestelde overeenkomst gaan wij voor u aan de slag om de advertentie zo snel mogelijk te vertalen. U krijgt de vertaling dan voor de afgesproken deadline per e-mail opgestuurd.

      Bij SIGV Coöperatie bent u altijd verzekerd van een kwalitatief hoogwaardige vertaling, of het nu gaat om een spoedaanvraag of niet. Onze vertalers en tolken gaan zorgvuldig te werk en alle vertalingen worden nog gecontroleerd door een ervaren revisor om de kwaliteit ervan te garanderen. Zodoende wordt er veel aandacht en tijd besteed aan uw advertentie om hier de gewenste impact mee te bereiken.